Klachten regeling WKKGZ


Vanaf 1 januari 2017 is het verplicht om als zorgverlener te voldoen aan de WKKGZ ( Wet kwaliteit ,klachten en geschillen zorg ).
Een wet waarin door de overheid is vastgesteld wat goede zorg precies inhoudt en wat er moet gebeuren als mensen een klacht hebben over die zorg.Op de site van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport is hier meer over te lezen.

Om te voldoen aan de WKKGZ is het noodzakelijk om te beschikken over een klachtenreglement, en klachtenfunctionaris en aansluiting bij een erkende geschilleninstantie.

Sjanzee Massage & Wellness is aangesloten bij de NGS klachten service. De WKKGZ ( Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg ).

Wat betekent dit voor u als klant?

U bent ontevreden of heeft een klacht:
De eerste stap in deze procedure is dat u met mij contact opneemt om uw ontevredenheid met mij te bespreken, zolang ik niet weet dat u ontevreden bent, kan ik ook niets doen aan uw ontevredenheid of klacht.
Mochten we er samen toch niet uitkomen vindt u hieronder informatie wat u kunt doen als u ontevreden bent over mijn behandeling.